top of page
באנר מיניסייט-הראל-חיתוכים-2-תוספת נוטרי

משרד עורך הדין הראל נוימן עוסק במגוון רחב של תחומים משפטיים, עם דגש על חיבור בין התחומים וייצוג משולב ואינטגרטיבי הנותן ללקוח מענה למגוון צרכיו.
המשרד מצויד במערכות מחשוב מתקדמות ביותר, תוך שמירה על איכות הסביבה , קישור למאגרי מידע המתעדכנים באופן יום יומי. ולמערכות הממוכנות של מערכת בתי המשפט, ההוצאה לפועל, רשם המקרקעין והאפוטרופוס הכללי. הדבר מאפשר ביצוע פעולות משפטיות ממוכנות כפי שנדרש כיום על ידי הרשויות וכן קבלת מידע עדכני על פסקי דין ועדכוני חקיקה.

אודות

about
WhatsApp Image 2020-01-19 at 12.08.56 PM

עו"ד הראל נוימן, עובד כעו"ד מאז שנת 2007, תחילה במשרד עורכי דין אשר ייצג חברות ביטוח בתחומי הנזיקין והביטוח בדגש על ליטיגציה בתחומים אלו וכן כמייצג נאשמים בתחום התעבורה, ובהמשך, מאז שנת 2011, כעצמאי המייצג תובעים או נתבעים בהיקף נרחב, במגוון תחומים ובמקרים רבים בשילוב תחומים, בנושאי נזקי גוף, נזקי רכוש לרבות רכב, חבויות בגין מפגעים ורכוש, נאשמים בתעבורה, בליווי וייצוג לקוחות מסחריים בכל הנדרש לניהול ולהקמת העסק, ובכלל זה בכל שלבי ההתקשרות החוזית הנוגעת לפרויקטים, ובהעסקת עובדים בפרויקטים אלו. 
כמו כן, עו"ד נוימן עוסק ומייצג בכל תחומי ההוצאה לפועל הנדרשים, בנפרד, או בשילוב עם התחומים האחרים בהם מטפל משרדנו.
עו"ד הראל נוימן מלווה ומייצג את לקוחותיו באופן אישי, החל מכתיבת והגשת המסמכים הנדרשים לערכאות השונות, וכן בהופעה לכל דיון ועד להשלמת ההליך.
משרדנו מייצג גם בכל תחומי המשפחה והירושה לרבות עריכת צוואות, ירושות וייפוי כח מתמשך.

משרדנו מעניק שירותי נוטריון מלאים ובכלל זה אימות חתימה על מסמך, אישור נכונות העתק של מסמך, אישור נכונות תרגום של מסמך, קבלת ואישור תצהיר והצהרה אחרת, אישור כי אדם פלוני חי, אימות הסכמי ממון ועשיית צוואה נוטריונית

תחומי עיסוק

Home: Service
תחומי עיסוק
ייצוג מול רשויות האכיפה והגבייה.png

ייצוג מול רשויות האכיפה והגביה

הגנת הצרכן.png

הגנת הצרכן 

דיני משפחה.png

דיני משפחה

רשלנות רפואית.png

רשלנות רפואית 

תביעות משרד הבטחון.png

תביעות משרד הביטחון 

משפט מסחרי, חוזים, מקרקעין.png

משפט מסחרי, חוזים, מקרקעין 

נזקי גוף.png
נוטריון.png

נזקי גוף 

שירותי נוטריון

השאירו פרטים ונחזור אליכם מייד

Home: Contact
rrr.png
bottom of page